La signatura del Hôjôki —aquesta Crònica de la cabana que presentem traduïda al català per en Jordi Mas— diu el següent: “A final del tercer mes del segon any de l’era Kenryaku, escrit pelmonjo Ren’in al seu ermitatge de Toyama”. Ren’in —“llavor del lotus”, la flor que simbolitza la il·luminació— er...
La signatura del Hôjôki —aquesta Crònica de la cabana que presentem traduïda al català per en Jordi Mas— diu el següent: “A final del tercer mes del segon any de l’era Kenryaku, escrit pel monjo Ren’in al seu ermitatge de Toyama”. Ren’in —“llavor del lotus”, la flor que simbolitza la il·luminació— era el nom que Kamo no Chômei va prendre en fer-se monjo budista; la data correspon al mes d’abril de l’any 1212. “Sembla, doncs, que com més anys tinc, més petites es tornen les meves llars”. Kamo no Chômei accepta i assumeix que la història, tant la personal com la col·lectiva, l’ha relegat a un petit ermitatge situat al sud-est de la ciutat de Kyoto, i des d’allí contribueix a crear una poètica despullada i austera que té poc a veure amb la magnificència de l’era Heian i molt amb la literatura i les arts dels segles que vindran.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.