El zen es una escuela de serenidad en la que podemos beber para afrontar los retos cotidianos con claridad y armonía. Esta recopilación única pone en tus manos una cápsula inspiradora para cada día del año.Además de koans clásicos, como el sonido de una mano, esta antología recoge historias tradicio...
Ancho:
150
cm
Largo:
150
cm
Peso:
250 gr
Esgotat
8,90 €
Descripció
ISBN / EAN :978-84-7556-383-1
Encuadernació :TAPA DURA
Data d'edició :01/10/2005
Any d'edició :2005
Idioma :CASTELLÀ
Autors :AMALFI, FRANCIS
Número de pàgines :380
Col·lecció :INSPIRACIONES
El zen es una escuela de serenidad en la que podemos beber para afrontar los retos cotidianos con claridad y armonía. Esta recopilación única pone en tus manos una cápsula inspiradora para cada día del año. Además de koans clásicos, como el sonido de una mano, esta antología recoge historias tradicionales y reflexiones de los principales maestros, desde Buda a referentes contemporáneos como Thich Nhat Hanh, Shunruy Suzuki o Alan Watts.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.