El Tour de Francia de 1989 contiene todos los ingredientes para ser considerado uno de los mejores de la historia. Alternancias, despistes, osadías y desfallecimientos constantes estimularon las tardes del mes de julio en que se conmemoraba el bicentenario de la Revolución Francesa. Con una prosa cá...
Dimensions:
200 x 140 x 24 cm
Peso:
400 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
El Tour de Francia de 1989 contiene todos los ingredientes para ser considerado uno de los mejores de la historia. Alternancias, despistes, osadías y desfallecimientos constantes estimularon las tardes del mes de julio en que se conmemoraba el bicentenario de la Revolución Francesa. Con una prosa cálida y seductora, entre la crónica deportiva y la literatura, y contando con los testimonios de muchos de sus ilustres protagonistas, Josep Maria Cuenca relata con precisión y rigor deslumbrantes los pormenores de una Grande Boucle que marcó un antes y un después en la historia del ciclismo moderno.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.