Publicados por Thomas Hobbes en 1642, los «Elementos filosóficos sobre el ciudadano», más conocidos por su subtítulo ?De Cive?, formaban parte, junto a ?De Corpore? y ?De Homine?, de un ambicioso proyecto: un tratado sistemático en el que se recogiera lo esencial del conocimiento humano. La investig...
Dimensions:
180 x 120 x 18 cm
Peso:
302 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
Publicados por Thomas Hobbes en 1642, los «Elementos filosóficos sobre el ciudadano», más conocidos por su subtítulo ?De Cive?, formaban parte, junto a ?De Corpore? y ?De Homine?, de un ambicioso proyecto: un tratado sistemático en el que se recogiera lo esencial del conocimiento humano. La investigación de Hobbes se dirige en esta obra a determinar los derechos de los Estados y los deberes de sus súbditos, para lo cual estima necesario el autor conocer la naturaleza humana y cómo deben ponerse de acuerdo los hombres para organizarse en un Estado bien fundamentado, y en ella aparece expuesta por primera vez, de forma clara y sucinta, la teoría política que el autor desarrollaría más tarde en su ?Leviatán?.
Traducción y prólogo de Carlos Mellizo
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.