• HISTORIA DE LA FILOSOFIA 07 FILOSOFIA ALEMANA, DE LEIBNIZ A HEGEL

    BELAVAL, YVON SIGLO XXI DE ESPAÑA Ref. 9788432302572 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Yvon Belaval, Alexis Philonenko, Marcel Régnier, Heinrich Schepers, Michel Serres, Xavier Tilliette, Giorgio Tonelli, Herman Jean de Vleeschauwer. Bajo la dirección de Yvon Belavaf.
    Ancho: 105 cm Largo: 180 cm Peso: 276 gr
    Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
    6,99 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-323-0257-2
    • Encuadernació : DESCONEGUT
    • Data d'edició : 01/03/1977
    • Any d'edició : 1977
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : BELAVAL, YVON
    • Traductores : ARTOLA BARRENECHEA, JOSÉ MARÍA/GARCÍA JUNCEDA, JOS
    • Ilustradores : LARA, DIEGO
    • Número de pàgines : 459
    • Col·lecció : HISTORIA DE LA FILOSOFIA
    Yvon Belaval, Alexis Philonenko, Marcel Régnier, Heinrich Schepers, Michel Serres, Xavier Tilliette, Giorgio Tonelli, Herman Jean de Vleeschauwer. Bajo la dirección de Yvon Belavaf.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.