Tomismo, Jaspers, Husserl, Heidegger, Freud, Marcel, Scheler, Sartre, Hartmann, Merleau-Ponty Marcel Regnier, Harry Burrows Acton, René Scherer, Marthe Robert, Pierre Kaufmann, Pierre Trotignon, Xavier Tilliette, Françoise Dastur, Oreste F. Pucciani, Claude Lefort, Jean-Luc Donnet, Denis Zaslawsky. ...
Ancho:
105
cm
Largo:
180
cm
Peso:
274 gr
Descatalogat
6,99 €
Descripció
ISBN / EAN :978-84-323-0414-9
Encuadernació :DESCONEGUT
Data d'edició :01/07/1981
Any d'edició :1981
Idioma :CASTELLÀ
Autors :BELAVAL, YVON
Traductores :GALLEGO, CATALINA/MIGUEL MARINAS, JOSÉ
Ilustradores :LARA, DIEGO
Número de pàgines :440
Col·lecció :HISTORIA DE LA FILOSOFIA
Tomismo, Jaspers, Husserl, Heidegger, Freud, Marcel, Scheler, Sartre, Hartmann, Merleau-Ponty Marcel Regnier, Harry Burrows Acton, René Scherer, Marthe Robert, Pierre Kaufmann, Pierre Trotignon, Xavier Tilliette, Françoise Dastur, Oreste F. Pucciani, Claude Lefort, Jean-Luc Donnet, Denis Zaslawsky. Bajo la dirección de Yvon Belaval
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.