• HISTORIA DE LA FILOSOFIA 11 FILOSOFIA EN ORIENTE

    LA FILOSOFÍA ISLÁMICA, INDIA Y CHINA HASTA NUESTROS DÍAS

    BELAVAL, YVON SIGLO XXI DE ESPAÑA Ref. 9788432304231 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    La filosofía islámica desde la muerte de Averroes hasta nuestros días La filosofía india contemporánea La filosofía de la China moderna Bajo la dirección de Yvon Belaval
    Ancho: 105 cm Largo: 180 cm Peso: 188 gr
    Descatalogat
    6,99 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-323-0423-1
    • Encuadernació : DESCONEGUT
    • Data d'edició : 01/03/1982
    • Any d'edició : 1982
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : BELAVAL, YVON
    • Traductores : FRANCISCO TORRES, OLIVER
    • Ilustradores : LARA, DIEGO
    • Número de pàgines : 300
    • Col·lecció : HISTORIA DE LA FILOSOFIA
    La filosofía islámica desde la muerte de Averroes hasta nuestros días La filosofía india contemporánea La filosofía de la China moderna Bajo la dirección de Yvon Belaval

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.