DOS SON LOS PRINCIPALES HITOS DE LA FILOSOFÍA ANALÍTICA del lenguaje. El primero es el giro lingüístico semán-tico-representacional a partir de los trabajos pioneros de destacados lógicos y filósofos como Frege, Russell y Wittgenstein en los que va cobrando forma el aná-lisis lógico del lenguaje com...
Ancho:
150
cm
Largo:
220
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
DOS SON LOS PRINCIPALES HITOS DE LA FILOSOFÍA ANALÍTICA del lenguaje. El primero es el giro lingüístico semán-tico-representacional a partir de los trabajos pioneros de destacados lógicos y filósofos como Frege, Russell y Wittgenstein en los que va cobrando forma el aná-lisis lógico del lenguaje como método filosófico. Al segundo hito lo llamaremos el giro lingüístico pragmático en filosofía. Este nuevo giro se pone en marcha tras los primeros síntomas de agotamiento del giro semántico, pero no hay que entenderlo como una enmienda a la práctica totalidad de los presupuestos epistémicos y metodológicos del giro semántico, sino como un severo reproche a su parcialidad. Los trabajos reunidos en este libro presentan y comentan críticamente algunas de las cuestiones características de los dos giros lingüísticos en filosofía analítica.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.