?Los placeres del parecido?, de Francisca Pérez Carreño (1961), pretende ser un análisis de algunos de los problemas fundamentales de una semiótica de la imagen. Frente a las aportaciones más frecuentes en nuestro país, de clara inspiración en la semiología francesa, este trabajo se inscribe en la t...
Dimensions:
220 x 140 x 14 cm
Peso:
276 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
?Los placeres del parecido?, de Francisca Pérez Carreño (1961), pretende ser un análisis de algunos de los problemas fundamentales de una semiótica de la imagen. Frente a las aportaciones más frecuentes en nuestro país, de clara inspiración en la semiología francesa, este trabajo se inscribe en la tradición anglosajona de estética semiótica. Desde la teoría de Peirce aborda el tema del iconismo como forma específica de representación de la realidad, e insiste en el carácter cognoscitivo y estético propio de la aprehensión del mundo mediante imágenes
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.