Ernesto Grassi aborda en esta obra el problema de la relación entre filosofía y poesía como presupuesto necesario para poder afirmar su tesis principal: la preeminencia de la palabra metafórica sobre la palabra racional —en base al carácter metamórfico de la realidad— y los problemas teóricos que im...
Dimensions:
210 x 135 x 12 cm
Peso:
250 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
Ernesto Grassi aborda en esta obra el problema de la relación entre filosofía y poesía como presupuesto necesario para poder afirmar su tesis principal: la preeminencia de la palabra metafórica sobre la palabra racional —en base al carácter metamórfico de la realidad— y los problemas teóricos que implica. «De ahí la tesis de la identidad y diferencia que implica la superación de los límites del lenguaje racional y a su vez obliga a trasladar el problema de la metáfora más allá de su tradicional ámbito “literario”». Grassi analiza los vínculos que autores como Heidegger, el Maestro Eckhart, Novalis o el poeta italiano Ungaretti han establecido entre la filosofía y la poesía para afirmar el poder patético de la palabra.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.