Este libro expone los fundamentos de la sociología del poder de Max Weber y sus principales aportaciones a la teoría política. Dentro de aquéllos se destaca el concepto de Estado y la tipología de la legitimidad del poder. Entre sus aportaciones políticas se registran los análisis de los fenómenos v...
Este libro expone los fundamentos de la sociología del poder de Max Weber y sus principales aportaciones a la teoría política. Dentro de aquéllos se destaca el concepto de Estado y la tipología de la legitimidad del poder. Entre sus aportaciones políticas se registran los análisis de los fenómenos vinculados a la democracia de masas: la democratización, la modernización de los partidos políticos, la parlamentación del sistema de gobierno, la «democracia de líderes». Completan la exposición las reflexiones de Weber sobre la profesión política, a la que él caracteriza como una actividad «trágica» y de la que se derivan importantes consecuencias para la relación entre la política y la moral.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.