"La teoría nietzscheana del conocimiento", de MarianoRodríguez González, pretende acercar a todos los interesadosen la filosofía de Nietzsche, que cambió elrumbo de Occidente. Este libro posibilita adentrarse enlos temas más relevantes que trató durante toda su vida.La verdad, la metáfora, el arte y...
Ancho:
205
cm
Largo:
140
cm
Peso:
250 gr
Esgotat
22,00 €
Descripció
ISBN / EAN :978-84-938256-2-1
Encuadernació :RÚSTICA
Data d'edició :01/01/2010
Any d'edició :2010
Idioma :CASTELLÀ
Autors :RODRIGUEZ GONZALEZ, MARIANO
Número de pàgines :348
Col·lecció :ENSAYO
NumeroColeccion :1
"La teoría nietzscheana del conocimiento", de Mariano Rodríguez González, pretende acercar a todos los interesados en la filosofía de Nietzsche, que cambió el rumbo de Occidente. Este libro posibilita adentrarse en los temas más relevantes que trató durante toda su vida. La verdad, la metáfora, el arte y, por supuesto, el conocimiento serán presentados en este texto con una frescura y pasión que abren nuevas vías de interpretación a la filosofía nietzscheana.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.