Libro de ejercicios de CÓDIGO ELE 2 es un curso de español especialmente diseñado para jóvenes adolescentes que cubre los contenidos del nivel A2 del MCER.El libro se compone de 6 unidades, con dos lecciones cada una, que incluyen tres secciones complementarias: Educación para la ciudadanía que prop...
Col·lecció :MÉTODOS - ADOLESCENTES - CÓDIGO ELE - NIVEL A1
Libro de ejercicios de CÓDIGO ELE 2 es un curso de español especialmente diseñado para jóvenes adolescentes que cubre los contenidos del nivel A2 del MCER. El libro se compone de 6 unidades, con dos lecciones cada una, que incluyen tres secciones complementarias: Educación para la ciudadanía que propone un aprendizaje en valores; Espacio interdisciplinar relaciona los contenidos de la clase de español con otras asignaturas; Preparo mi examen que ayuda a los estudiantes a prepararse para pasar con éxito exámenes oficiales. Al final del libro se encuentra un resumen gramatical y una carpeta de actividades complementarias.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.