This book provides an up-to-date and comprehensive overview of research methods in second-language teaching and learning, from experts in the field. The Cambridge Guide to Research in Language Teaching and Learning covers 36 core areas of second-language research, organised into four main sections...
Ancho:
203
cm
Largo:
254
cm
Peso:
700 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
This book provides an up-to-date and comprehensive overview of research methods in second-language teaching and learning, from experts in the field. The Cambridge Guide to Research in Language Teaching and Learning covers 36 core areas of second-language research, organised into four main sections: Primary Considerations; Getting Ready; Doing the Research; Research Contexts. Presenting in-depth but easy to understand theoretical overviews, along with practical advice, the volume is aimed at 'students of research', including pre-service and in-service language teachers who are interested in research methods, as well as those studying research methods in Bachelor, MA, or PhD graduate programs around the world.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.