This collection of original articles provides language teachers with a theoretical background of key issues associated with language testing as well as practical advice on how to improve the effectiveness of the tests they develop and implement. Written by internationally prominent researchers and e...
Ancho:
203
cm
Largo:
254
cm
Peso:
780 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
Autors :COOMBE, CHRISTINE / DAVIDSON, PETER / O'SULLIVAN, BARRY / STOYNOFF, STEPHEN
Número de pàgines :336
Col·lecció :THE CAMBRIDGE GUIDE
This collection of original articles provides language teachers with a theoretical background of key issues associated with language testing as well as practical advice on how to improve the effectiveness of the tests they develop and implement. Written by internationally prominent researchers and educators, the chapters are organized into five sections: key issues in the field, assessment purposes and approaches, assessment of second language skills, technology in assessment, and administrative issues. Chapters assume no particular background knowledge and are written in an accessible style.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.