The influence of cognitive processing on second language acquisition (SLA), and on the development of second language (SL) instruction, has always been a subject of major interest to both SLA researchers and those involved in SL pedagogy. Recent theoretical research into SLA and SL pedagogy has show...
Ancho:
152
cm
Largo:
229
cm
Peso:
730 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
The influence of cognitive processing on second language acquisition (SLA), and on the development of second language (SL) instruction, has always been a subject of major interest to both SLA researchers and those involved in SL pedagogy. Recent theoretical research into SLA and SL pedagogy has shown renewed interest in the role of cognitive variables such as attention, short, working, and long term memory, and automaticity of language processing. This volume first examines the theoretical foundations of research into the cognitive processes underlying SLA, and then describes various implications for pedagogically oriented research and for SL classroom practice. The blend of research from the cognitive sciences and applied linguistics make it an excellent introduction to applied linguists and language teachers interested in the psycholinguistic processes underlying SLA.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.