The Communicative Value of Intonation in English, originally published in 1985 by the English Language Research unit in Birmingham and revised in 1992, sets out David Brazil's description of the system of intonation in English. This model of English intonation takes a discourse-based approach and at...
Ancho:
152
cm
Largo:
229
cm
Peso:
340 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
Autors :BRAZIL, DAVID / HEWINGS, MARTIN / CAULDWELL, RICHARD
Número de pàgines :204
The Communicative Value of Intonation in English, originally published in 1985 by the English Language Research unit in Birmingham and revised in 1992, sets out David Brazil's description of the system of intonation in English. This model of English intonation takes a discourse-based approach and attempts to assign 'meaning' or a communicative value to the different aspects that make up the system of intonation. Chapters within the book descibe parts of the intonation system which vary according to speaker choice: the tone unit as a whole, prominence, key, pitch and orientation. Three chapters are devoted to tones and their communicative value. This is an important and controversial work, which has influenced scholars in the field and ELT materials writers alike. A cassette containing all the examples of intonation features in the book is available.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.