English for Academics is a communication skills course for academics who need to work and socialise in English. Aimed at B1 level and above, this two part series practises using English in a range of situations, from making small talk at a conference to giving a presentation, from reading a range of...
Ancho:
189
cm
Largo:
246
cm
Peso:
400 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
English for Academics is a communication skills course for academics who need to work and socialise in English. Aimed at B1 level and above, this two part series practises using English in a range of situations, from making small talk at a conference to giving a presentation, from reading a range of academic texts to writing academic correspondence. English for Academics was written in collaboration with Svetlana Bogolepova, Vasiliy Gorbachev, Olga Groza, Anisya Ivanova, Lyudmila Kuznetsova, Tamara Oschepkova, Irina Pervukhina, Ekaterina Shadrova, Svetlana Suchkova and project consultant Rod Bolitho.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.