Unlike many recent books on L2 vocabulary and processing, this volume does not set out to offer a complex perspective of the L2 lexicon, but rather represents a sustained attempt to come to grips with some very basic questions clustered around the relationship between the L2 mental lexicon and the ...
Ancho:
152
cm
Largo:
229
cm
Peso:
570 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
Unlike many recent books on L2 vocabulary and processing, this volume does not set out to offer a complex perspective of the L2 lexicon, but rather represents a sustained attempt to come to grips with some very basic questions clustered around the relationship between the L2 mental lexicon and the L1 mental lexicon. It provides a substantial review of L1 and L2 lexical research issues such as similarities and differences between the conditions of L1 and L2 acquisition, the respective roles of form and meaning in L1 and L2 processing, and the degree of separation/integration between L1 and the L2 lexical operations. New research into the L2 lexicon from the Trinity College Dublin Modern Languages Project is considered in the latter part of the volume.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.