Strategic Reading is a three-level series designed to develop reading, vocabulary-building, and critical-thinking skills. Strategic Reading Level 3 is a reading skills book that contains twelve thematic units, each with three high interest authentic readings. The readings are unsimplified and are a...
Ancho:
216
cm
Largo:
276
cm
Peso:
360 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
Autors :RICHARDS, JACK C. / ECKSTUT-DIDIER, SAMUELA
Número de pàgines :136
Col·lecció :STRATEGIC READING
NumeroColeccion :03
Strategic Reading is a three-level series designed to develop reading, vocabulary-building, and critical-thinking skills. Strategic Reading Level 3 is a reading skills book that contains twelve thematic units, each with three high interest authentic readings. The readings are unsimplified and are appropriate for students at the low-advanced to advanced level. Exercise material surrounding the readings builds students' vocabulary and develops their reading and critical thinking skills.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.