La colección "Ya leo" inicia al niño en el placer de la lectura. Cuentos y otras historias especialmente seleccionadas para leer con letra grande y de un tirón, acompañados con unas encantadoras ilustraciones. Este volumen incluye relatos tan conocidos como Caperucita Roja, El patito feo, Los tres c...
Dimensions:
238 x 197 x 17 cm
Peso:
641 gr
Esgotat
8,95 €
Descripció
ISBN / EAN :978-84-305-5806-3
Encuadernació :TAPA DURA
Data d'edició :01/01/2007
Any d'edició :2007
Idioma :CASTELLÀ
Autors :SUSAETA, EQUIPO
Ilustradores :GONZÁLEZ, MARIFE
Número de pàgines :126
Col·lecció :YA LEO
La colección "Ya leo" inicia al niño en el placer de la lectura. Cuentos y otras historias especialmente seleccionadas para leer con letra grande y de un tirón, acompañados con unas encantadoras ilustraciones. Este volumen incluye relatos tan conocidos como Caperucita Roja, El patito feo, Los tres cerditos..., y otros menos habituales en las selecciones de cuentos clásicos, pero ideales para empezar a leer, como El príncipe sapo, El leñador honrado, Riquete el del Copete o Aladino.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.