• MORRIS, ADIVINA

    KESELMAN, GABRIELA SM Ref. 9788467556261 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Morris está frito, estofado y churruscado. Tiene que adivinar un secreto con recompensa secreta, ¿qué están tramando sus amigos? ¿Qué sorpresa le espera al héroe más héroe del río, del bosque, del prado y de la vuelta al mundo?
    Dimensions: 190 x 120 x 7 cm Peso: 102 gr
    Esgotat
    8,10 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-675-5626-1
    • Encuadernació : RÚSTICA
    • Data d'edició : 01/07/2012
    • Any d'edició : 2012
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : KESELMAN, GABRIELA
    • Ilustradores : LUCHINI, MAXIMILIANO
    • Número de pàgines : 56
    • Col·lecció : MORRIS
    Morris está frito, estofado y churruscado. Tiene que adivinar un secreto con recompensa secreta, ¿qué están tramando sus amigos? ¿Qué sorpresa le espera al héroe más héroe del río, del bosque, del prado y de la vuelta al mundo?

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.