• LABERINTO DEL MINOTAURO, EL

    BILLY STUART

    BERGERON, ALAIN M. HIDRA EDITORIAL Ref. 9788415709220 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Billy y sus amigos han viajado en el tiempo. Se encuentran a bordo de una galera griega que viaja a la isla de Creta. Y han oído que allí hay un temible monstruo, mitad hombre, mitad toro?
    Ancho: 150 cm Largo: 190 cm Peso: 250 gr
    Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
    9,95 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-15709-22-0
    • Encuadernació : RÚSTICA
    • Data d'edició : 01/03/2013
    • Any d'edició : 2013
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : BERGERON, ALAIN M.
    • Número de pàgines : 160
    • Col·lecció : BILLY STUART
    • NumeroColeccion : 02
    Billy y sus amigos han viajado en el tiempo. Se encuentran a bordo de una galera griega que viaja a la isla de Creta. Y han oído que allí hay un temible monstruo, mitad hombre, mitad toro?

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.