Qui diu que els insectes no delinqueixen?Qui ha robat, doncs, la gelea reial dels rusc? Qui ha segrestat el centpeus que balla claqué? Qui ha atracat el banc de pol·len? Qui ha matat una formiga en el picnic?Mongo Moscot, Jonnhy Cigala, el doctor Poll i McXinxa són alguns dels criminals que s'hauran...
Ancho:
130
cm
Largo:
210
cm
Peso:
160 gr
Descatalogat
7,95 €
Descripció
ISBN / EAN :978-84-246-9581-1
Encuadernació :RÚSTICA
Data d'edició :01/10/2004
Any d'edició :2004
Idioma :CATALÀ
Autors :JOAN DE DÉU PRATS
Ilustradores :GIMÉNEZ, DANI
Número de pàgines :120
Col·lecció :GRUMETS VERD
NumeroColeccion :171
Qui diu que els insectes no delinqueixen? Qui ha robat, doncs, la gelea reial dels rusc? Qui ha segrestat el centpeus que balla claqué? Qui ha atracat el banc de pol·len? Qui ha matat una formiga en el picnic? Mongo Moscot, Jonnhy Cigala, el doctor Poll i McXinxa són alguns dels criminals que s'hauran d'enfrontar al més famós dels detectius invertebrats: l'implacable inspector Formiga.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.