Unos días antes de la exposición del cuadro titulado “El Baile de las Hadas”, obra del famoso pintor Giacometto, Sarabella, directora del museo Thorsten, es despedida injustamente.El día de la inauguración de la obra de arte, las hadas desaparecen misteriosamente del cuadro.Giacometto se centra en r...
Dimensions:
140 x 200 x 11 cm
Peso:
290 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
Unos días antes de la exposición del cuadro titulado “El Baile de las Hadas”, obra del famoso pintor Giacometto, Sarabella, directora del museo Thorsten, es despedida injustamente. El día de la inauguración de la obra de arte, las hadas desaparecen misteriosamente del cuadro. Giacometto se centra en resolver el enigma mientras que Sarabella y su nieto Philippe hacen amistad con tres jovencitas alegres y divertidas a las que les encanta bailar. Una historia que realza el valor de la amistad y nos anima a no perder nunca la esperanza y la ilusión, porque en una noche mágica “cualquier cosa puede suceder”.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.