A lo largo de la historia, desde que se realizó la primera recarga artificial en la ciudad alemana de Chemnitz, a finales del siglo XIX, hasta nuestros días, las técnicas y la tecnología han cambiado radicalmente. Esta obra trata de una metodología para aquellos profesionales relacionados con la ges...
Ancho:
135
cm
Largo:
210
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
A lo largo de la historia, desde que se realizó la primera recarga artificial en la ciudad alemana de Chemnitz, a finales del siglo XIX, hasta nuestros días, las técnicas y la tecnología han cambiado radicalmente. Esta obra trata de una metodología para aquellos profesionales relacionados con la gestión del agua que se vean en la necesidad de poner en marcha un proyecto de recarga artificial para solucionar una demanda cualquiera de agua, con un objetivo claro: establecer criterios de selección para identificar las masas de agua subterránea en las que realizar estudios y actuaciones de recarga artificial de acuíferos con el fin de aumentar la garantía de suministro en el abastecimiento urbano, paliar problemas ligados a la explotación intensiva de aguas subterráneas, solucionar déficits en situaciones de sequía o favorecer el mantenimiento de ecosistemas y zonas húmedas de especial interés hídrico.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.