Aquest llibre està integrat per tres contes: "Viatgers" sobre el tema de la inmigració; "El primer poema del món" sobre el naixement del llenguatge i la comunicació ;i "El viatge de Maria" sobre la violència de gènere.
Ancho:
220
cm
Largo:
170
cm
Peso:
250 gr
Esgotat
10,00 €
Descripció
ISBN / EAN :978-84-8131-535-6
Encuadernació :RÚSTICA
Data d'edició :01/03/2005
Any d'edició :2005
Idioma :CATALÀ
Autors :BASCUÑAN, PACO
Traductores :SERRANO LLÀCER, ROSA
Número de pàgines :54
Col·lecció :SINGULAR-PLURAL
NumeroColeccion :01
Aquest llibre està integrat per tres contes: "Viatgers" sobre el tema de la inmigració; "El primer poema del món" sobre el naixement del llenguatge i la comunicació ;i "El viatge de Maria" sobre la violència de gènere.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.