• ELOGIO DEL TEXTO DIGITAL

    CLAVES PARA INTERPRETAR EL NUEVO PARADIGMA

    LUCÍA MEGÍAS, JOSÉ MANUEL FÓRCOLA EDICIONES Ref. 9788415174301 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Elogio del texto digital es un perfecto «quitamiedos» para cualquier persona que quiera entender las implicaciones del impacto de Internet en el mundo del libro.
    Ancho: 130 cm Largo: 180 cm Peso: 214 gr
    Disponible sota comanda (de 3 a 7 dies)
    14,50 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-15174-30-1
    • Encuadernació : RÚSTICA
    • Data d'edició : 01/01/2012
    • Any d'edició : 2012
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : LUCÍA MEGÍAS, JOSÉ MANUEL
    • Número de pàgines : 148
    • Col·lecció : SEÑALES
    • NumeroColeccion : 08
    Elogio del texto digital es un perfecto «quitamiedos» para cualquier persona que quiera entender las implicaciones del impacto de Internet en el mundo del libro.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.