Este libro no supone conocimientos previos de lingüística, semántica o lógica. Paso a paso, mediante explicaciones, ejemplos y ejercicios, proporciona al lector interesado por la lingüística o la filosofía una visión fundamentada y completa de los problemas y las soluciones que constituyen la semánt...
Dimensions:
240 x 170 x 15 cm
Peso:
524 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
Traductores :DE MIGUEL APARICIO, ELENA/LÓPEZ FRAGUAS, ISABEL
Número de pàgines :312
Col·lecció :LINGÜÍSTICA Y CONOCIMIENTO
NumeroColeccion :1
Este libro no supone conocimientos previos de lingüística, semántica o lógica. Paso a paso, mediante explicaciones, ejemplos y ejercicios, proporciona al lector interesado por la lingüística o la filosofía una visión fundamentada y completa de los problemas y las soluciones que constituyen la semántica en su forma hoy ya clásica. Por su estructura didáctica, adecuada tanto para las aulas como para el estudio y el repaso personales, se trata de un libro único.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.