En 1958, un simposio cuyas actas se publicaron bajo el título de «Style in Language» daba la temperatura de las relaciones entre lengua y literatura y sentaba el canon de la teoría de la literatura en Estados Unidos. En 1986 se intenta en Gran Bretaña evaluar, con un simposio similar, los considerab...
Dimensions:
240 x 170 x 17 cm
Peso:
472 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
En 1958, un simposio cuyas actas se publicaron bajo el título de «Style in Language» daba la temperatura de las relaciones entre lengua y literatura y sentaba el canon de la teoría de la literatura en Estados Unidos. En 1986 se intenta en Gran Bretaña evaluar, con un simposio similar, los considerables cambios que desde entonces se han producido. Estas son sus actas. En nuestro entorno, donde la «conferencia de clausura» pronunciada en el 58 por Roman Jakobson ha venido siendo también tal vez la principal referencia canónica, toda posibilidad de reevaluación pasa por el diálogo con las posturas, a veces contrapuestas, representadas en esta colección.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.