• TEORIA DE LA CRITICA

    KRIEGER, MURRAY ANTONIO MACHADO LIBROS Ref. 9788477747154 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Libro de síntesis y madurez de un crítico de primera fila, esta influyente Teoría de la crítica examina la tradición de los críticos humanistas y formula un ambicioso suma y sigue de esta, en términos que responden a las inquietudes de hoy.
    Dimensions: 240 x 170 x 14 cm Peso: 502 gr
    Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
    17,00 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-7774-715-4
    • Encuadernació : RÚSTICA
    • Data d'edició : 01/07/1992
    • Any d'edició : 1992
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : KRIEGER, MURRAY
    • Traductores : BUENAVENTURA, RAMÓN
    • Número de pàgines : 294
    • Col·lecció : LITERATURA Y DEBATE CRÍTICO
    • NumeroColeccion : 15
    Libro de síntesis y madurez de un crítico de primera fila, esta influyente Teoría de la crítica examina la tradición de los críticos humanistas y formula un ambicioso suma y sigue de esta, en términos que responden a las inquietudes de hoy.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.