«El bálsamo de la memoria» estudia el avance de los modos alfabetizados en el mundo occidental y plantea que lo que está en crisis no es la comunicación escrita en cuanto tal, sino una forma concreta de comunicación escriba: la modelada por la imprenta. Para ello analiza o revisa los estudios public...
Dimensions:
240 x 170 x 18 cm
Peso:
573 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
«El bálsamo de la memoria» estudia el avance de los modos alfabetizados en el mundo occidental y plantea que lo que está en crisis no es la comunicación escrita en cuanto tal, sino una forma concreta de comunicación escriba: la modelada por la imprenta. Para ello analiza o revisa los estudios publicados desde 1960 por autores como Walter J. Ong, Erick Havelock, Brian Stock, M. T. Clanchy, Elizabeth L. Eisenstein, Harvey J. Graff y Jack Goody. Se trata, por tanto, de una «puesta en situación histórica» que va a permitir comprender meor el presente –dominado por los nuevos medios electrónicos– y el futuro de la escritura.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.