La teoría lingüística se propone derivar los fenómenos sintácticos de cada lengua de principios invariantes de la gramática universal, así como de los parámetros que esta permita. Este libro estudia desde esa perspectiva una clase determinada de objetos gramaticales: los objetos marcados con una pre...
Dimensions:
220 x 140 x 14 cm
Peso:
343 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
La teoría lingüística se propone derivar los fenómenos sintácticos de cada lengua de principios invariantes de la gramática universal, así como de los parámetros que esta permita. Este libro estudia desde esa perspectiva una clase determinada de objetos gramaticales: los objetos marcados con una preposición en las lenguas románicas, con especial atención a varios dialectos del español y atendiendo también a fenómenos análogos en otras familias lingüísticas. Su versión original inglesa ha tenido importantes repercusiones. Esta edición incluye una introducción inédita de la autora.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.