El libro en su primera parte presenta aspectos de Teoría literaria, con capítulos sobre la Poética, claves de la Retórica y la poeticidad-retoricidad; junto a ello, se abordan teorías contemporáneas. La Crítica se trata mediante categorías estéticas nacidas entre el pensamiento y la hermenéutica. La...
El libro en su primera parte presenta aspectos de Teoría literaria, con capítulos sobre la Poética, claves de la Retórica y la poeticidad-retoricidad; junto a ello, se abordan teorías contemporáneas. La Crítica se trata mediante categorías estéticas nacidas entre el pensamiento y la hermenéutica. La segunda parte, de Literatura Comparada, remite a Goethe, que se religa con la tradición hispánica. La nueva creatividad, en la estela de Hölderlin, Lautréamont, Nerval y Rimbaud, se fija en Artaud y se continúa con las Vanguardias europeas e hispánicas. En el posmodernismo se recala en la poética de tradición amorosa con los motivos de tragedia y culpabilidad. Finalmente, recordando a Vico, Mallarmé y Joyce, se trata la vuelta a los orígenes, en la razón poética formulada por M. Zambrano.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.