El objetivo de este libro es mirar una cuestión tradicional, las perífrasis verbales, de forma original. Para ello, se adopta una perspectiva comparativa, se proporcionan datos del español y de lenguas relacionadas y no relacionadas tipológicamente y se le plantean al lector preguntas nuevas. Además...
Autors :GARCÍA FERNÁNDEZ, LUIS / KRIVOCHEN, DIEGO GABRIEL
Número de pàgines :156
Col·lecció :EL ESPAÑOL EN CONTRASTE
El objetivo de este libro es mirar una cuestión tradicional, las perífrasis verbales, de forma original. Para ello, se adopta una perspectiva comparativa, se proporcionan datos del español y de lenguas relacionadas y no relacionadas tipológicamente y se le plantean al lector preguntas nuevas. Además, el libro propone una serie de ejercicios para que el lector pueda poner a prueba su adquisición de conocimientos; muchos de ellos exigen interactuar con bases de datos disponibles en internet, lo que permite iniciar nuevas vías de aprendizaje e investigación.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.