"Paso a paso. Razones para subir montañas", de CarlosMuñoz Gutiérrez, es un libro que habla del goce que nostrae el ascender los montes más empinados, que en síes una metáfora de realizar los sueños hasta si esto conllevaun agotamiento y una resistencia corporal. Ascendiendopor las cumbres más altas...
Ancho:
205
cm
Largo:
140
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
"Paso a paso. Razones para subir montañas", de Carlos Muñoz Gutiérrez, es un libro que habla del goce que nos trae el ascender los montes más empinados, que en sí es una metáfora de realizar los sueños hasta si esto conlleva un agotamiento y una resistencia corporal. Ascendiendo por las cumbres más altas de nuestro mundo, el autor va reflexionando sobre temas existenciales y en ese caminar halla el sentido de la vida. Encontrándose por el sendero con Schopenhauer, Nietzsche, Benjamin, Wittgenstein, Cioran o Levi-Strauss conversa con ellos sobre el próximo paso que hay que dar para llegar a la cima de la alegría.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.