• PSICOLOGÍA DEL VESTIDO

    FLÜGEL, JOHN CARL MELUSINA Ref. 9788415373179 Altres llibres del mateix autor
    El psicoanalista británico John Flügel redactó en 1935 este volumen sobre la moda y sus implicaciones individuales y sociales. Sus páginas son un preciso análisis de las diferencias indumentarias entre hombres y mujeres, así como un ameno repaso histórico y filosófico a la evolución de nuestras ropa...
    Ancho: 140 cm Largo: 210 cm Peso: 250 gr
    Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
    15,90 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-15373-17-9
    • Encuadernació : RÚSTICA
    • Data d'edició : 01/02/2015
    • Any d'edició : 2015
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : FLÜGEL, JOHN CARL
    • Número de pàgines : 246
    El psicoanalista británico John Flügel redactó en 1935 este volumen sobre la moda y sus implicaciones individuales y sociales. Sus páginas son un preciso análisis de las diferencias indumentarias entre hombres y mujeres, así como un ameno repaso histórico y filosófico a la evolución de nuestras ropas.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.