Junto a una selección de ensayos de Durand sobre música inéditos en castellano: He encontrado a mi Eurídice, De Constanza a Pamina, El pecado de Orfeo, Wagner y el decadentismo, se ofrece una entrevista con el autor sobre la relación entre Mito y Ópera. A partir de estos ejemplos de mitocrítica y mi...
Ancho:
135
cm
Largo:
210
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
Junto a una selección de ensayos de Durand sobre música inéditos en castellano: He encontrado a mi Eurídice, De Constanza a Pamina, El pecado de Orfeo, Wagner y el decadentismo, se ofrece una entrevista con el autor sobre la relación entre Mito y Ópera. A partir de estos ejemplos de mitocrítica y mitoanálisis, el libro se complementa con un ensayo sobre 'lo imaginario' como estructura musical, conocimiento iniciático y responsabilidad, modos de armonizar el implacable paso del Tiempo en medio de la fugacidad de la existencia. Gilbert Durand creó una nueva noción antropológica de imaginario. Estudioso de los símbolos y los mitos de la cultura universal, fue un brillante conferencista del Círculo de Eranos. Fundó el primer Centre de Recherche sur l'Imaginaire (1966) en Grenoble, Francia.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.