El libro integra diversos ensayos sobre los plurales aspectos de la actividad musical de la Corte de Felipe II, desarrollados por reconocidos especialistas: Luis Robledo (Real Conservatorio Superior de Música de Madrid), Tess Knighton (Universidad de Cambridge), Cristina Bordas (Universidad Complute...
Dimensions:
230 x 315 x 30 cm
Peso:
1504 gr
Esgotat
46,80 €
Descripció
ISBN / EAN :978-84-381-0370-8
Encuadernació :RÚSTICA
Data d'edició :01/12/2000
Any d'edició :2000
Idioma :CASTELLÀ
Autors :ROBLEDO ESTAIRE, LUIS / KNIGHTON, TESS / BORDAS IBÁÑEZ, CRISTINA / CARRERAS, JUAN JOSÉ
Número de pàgines :447
Col·lecció :PATRIMONIO MUSICAL ESPAÑOL
NumeroColeccion :06
El libro integra diversos ensayos sobre los plurales aspectos de la actividad musical de la Corte de Felipe II, desarrollados por reconocidos especialistas: Luis Robledo (Real Conservatorio Superior de Música de Madrid), Tess Knighton (Universidad de Cambridge), Cristina Bordas (Universidad Complutense de Madrid) y Juan José Carreras (Universidad de Zaragoza). Se suman, asímismo, apéndices con cuadros y transcripciones de documentos, así como bibliografía, ilustraciones e índices.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.