El fill de l'acordionista és la novel·la més personal de Bernardo Atxaga. Amb ella travessem, com si miréssim un mosaic fet amb diferents temps, espais i estils, la història de dos amics: Joseba i David, el fill de l'acordionista.A partir del repàs de tota una època, Atxaga s'enfronta de manera vale...
Ancho:
180
cm
Largo:
116
cm
Peso:
280 gr
Esgotat
12,40 €
Descripció
ISBN / EAN :978-84-297-5963-1
Encuadernació :BUTXACA
Data d'edició :01/01/2007
Any d'edició :2007
Idioma :CATALÀ
Autors :IRAZU GARMENDIA, JOSÉ
Traductores :HERNÁNDEZ I DE FUENMAYOR, PAU JOAN
Número de pàgines :480
Col·lecció :BUTXACA
El fill de l'acordionista és la novel·la més personal de Bernardo Atxaga. Amb ella travessem, com si miréssim un mosaic fet amb diferents temps, espais i estils, la història de dos amics: Joseba i David, el fill de l'acordionista.A partir del repàs de tota una època, Atxaga s'enfronta de manera valenta al tema de la memòria, la nostàlgia, l'amistat, i també al de la tristesa d'aquell que deixa la seva terra sabent que mai no tornarà. I al centre de les múltiples ramificacions d'aquesta història, l'amor com a única possibilitat de salvació.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.