• LIBRO DE LOS MANDARINES, EL

    LISIAS, RICARDO ADRIANA HIDALGO EDITORA Ref. 9788415851202 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Aquí se narran las peripecias de un ejecutivo que trabaja para un banco internacional y cuya mayor ambición es convertirse en un gurú corporativo, gracias a "El libro de los mandarines", el seguro best seller sobre economía que está escribiendo.
    Ancho: 140 cm Largo: 200 cm Peso: 250 gr
    Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
    17,00 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-15851-20-2
    • Encuadernació : RÚSTICA
    • Data d'edició : 01/12/2014
    • Any d'edició : 2014
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : LISIAS, RICARDO
    • Traductores : DE NÁPOLI, CRISTIAN
    • Número de pàgines : 457
    • Col·lecció : NARRATIVA
    Aquí se narran las peripecias de un ejecutivo que trabaja para un banco internacional y cuya mayor ambición es convertirse en un gurú corporativo, gracias a "El libro de los mandarines", el seguro best seller sobre economía que está escribiendo.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.