A través de los 10 criterios que contiene este libro, cada persona, cada familia, puede encontrar orientaciones sobre cómo establecer una relación adecuada con la creación. A través de esta relación se podrán «vivir» las ventajas que el medio ambiente puede proporcionarnos para ser mejores personas ...
Ancho:
110
cm
Largo:
180
cm
Peso:
85 gr
Descatalogat
6,50 €
Descripció
ISBN / EAN :978-84-9023-281-1
Encuadernació :RÚSTICA
Data d'edició :01/04/2015
Any d'edició :2015
Idioma :CASTELLÀ
Autors :ECHARRI IRIBARREN, FERNANDO
Número de pàgines :92
Col·lecció :10 CRITERIOS
NumeroColeccion :10
A través de los 10 criterios que contiene este libro, cada persona, cada familia, puede encontrar orientaciones sobre cómo establecer una relación adecuada con la creación. A través de esta relación se podrán «vivir» las ventajas que el medio ambiente puede proporcionarnos para ser mejores personas y desarrollar nuestras capacidades, favoreciendo, en definitiva, nuestro desarrollo integral, madurez y felicidad personal.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.