Un mensaje produce una determinada respuesta por parte del otro; si se emite entre personas de la misma cultura, puede predecirse fácilmente, pero entre culturas distintas, la predicción se complica, porque simplemente los códigos de comunicación verbal y no verbal no coinciden, de ahí la importanci...
Ancho:
150
cm
Largo:
230
cm
Peso:
295 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
Un mensaje produce una determinada respuesta por parte del otro; si se emite entre personas de la misma cultura, puede predecirse fácilmente, pero entre culturas distintas, la predicción se complica, porque simplemente los códigos de comunicación verbal y no verbal no coinciden, de ahí la importancia de favorecer la comunicación intercultural, objetivo principal de estas páginas. El libro se dirige a profesores que ejercen la docencia desde el último ciclo de Primaria hasta la universidad, así como a educadores que trabajan en ámbitos no formales. Cada una de las ocho unidades didácticas se centra en un aspecto o dimensión cultural concreta, con multitud de actividades encaminadas a desarrollar habilidades de comunicación, ya que la mayoría de los valores, actitudes y comportamientos se reflejan en la interacción comunicativa y son de origen cultural
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.