• ANIMACION LECTORA EN EL AULA, LA

    TECNICAS, ESTRATEGIAS Y RECURSOS

    QUINTANAL DÍAZ, JOSÉ EDITORIAL CCS Ref. 9788483169209 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Didáctica e iniciativas para, de una forma amena y atractiva, integrar la animación lectora en la vida cotidiana del aula en Primaria y Secundaria.
    Ancho: 135 cm Largo: 210 cm Peso: 170 gr
    Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
    12,00 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-8316-920-9
    • Encuadernació : RÚSTICA
    • Data d'edició : 01/07/2005
    • Any d'edició : 2005
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : QUINTANAL DÍAZ, JOSÉ
    • Número de pàgines : 140
    • Col·lecció : EDUCAR
    • NumeroColeccion : 31
    Didáctica e iniciativas para, de una forma amena y atractiva, integrar la animación lectora en la vida cotidiana del aula en Primaria y Secundaria.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.