Este primer volumen de Artículos Seleccionados del Transactional Analysis Journal (1971-1980), es una recopilación de algunas de las contribuciones más importantes al Análisis Transaccional, el modelo psicológico elaborado por el Dr. Eric Berne pero al que han contribuido con su aportación otros num...
Ancho:
240
cm
Largo:
170
cm
Peso:
795 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
Este primer volumen de Artículos Seleccionados del Transactional Analysis Journal (1971-1980), es una recopilación de algunas de las contribuciones más importantes al Análisis Transaccional, el modelo psicológico elaborado por el Dr. Eric Berne pero al que han contribuido con su aportación otros numerosos autores. Este libro puede facilitar el estudio del Análisis Transaccional a las personas que desean aprender de las fuentes y elaborar por si mismos sus criterios sobre esos conceptos básicos. En esta colección hay muchos de los artículos ampliamente referenciados en muchas otras publicaciones posteriores y son parte de lo que podríamos decir el ?Canon? del Análisis Transaccional. Sin duda las personas de habla hispana que deseen acreditarse como Analistas Transaccionales Certificados o simplemente profundizar en el conocimiento del AT encontrarán aquí datos útiles para su preparación teórica y práctica.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.