Este segundo volumen de Artículos Seleccionados del Transactional Analysis Journal (1981-1990), es una recopilación de algunas de las contribuciones más importantes al Análisis Transaccional. El Análisis Transaccional es una teoría psicológica y social y Eric Berne (1910-1970) fue su creador. Sin d...
Ancho:
170
cm
Largo:
240
cm
Peso:
895 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
Este segundo volumen de Artículos Seleccionados del Transactional Analysis Journal (1981-1990), es una recopilación de algunas de las contribuciones más importantes al Análisis Transaccional. El Análisis Transaccional es una teoría psicológica y social y Eric Berne (1910-1970) fue su creador. Sin duda las personas de habla hispana que deseen acreditarse como Analistas Transaccionales Certificados, los terapeutas que deseen mejorar su práctica clínica, los educadores, los consultores y los líderes de grupo que deseen reflexionar sobre sí mismos y sobre el ejercicio de su profesión, así como cualquier persona que desee profundizar en el conocimiento de sí mismo y del Análisis Transaccional, encontrarán en estas páginas, datos útiles para dichos objetivos.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.