• BASES SOCIALES DE LA CONDUCTA

    BARRACA, JORGE EDITORIAL CCS Ref. 9788498422245 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Libro de texto de Psicología Social para quienes se acercan por primera vez a la materia, para los estudiantes de Ciencias Sociales en sus diversas ramas.
    Ancho: 150 cm Largo: 230 cm Peso: 480 gr
    Disponible sota comanda (de 3 a 7 dies)
    19,50 € 18,53 € 5%
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-9842-224-5
    • Encuadernació : RÚSTICA
    • Data d'edició : 01/11/2008
    • Any d'edició : 2008
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : BARRACA, JORGE
    • Número de pàgines : 332
    • Col·lecció : INTERVENCIÓN SOCIAL
    • NumeroColeccion : 10
    Libro de texto de Psicología Social para quienes se acercan por primera vez a la materia, para los estudiantes de Ciencias Sociales en sus diversas ramas.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.