• COMO APRENDER A TRABAJAR EN EQUIPO/1

    JUEGOS E IMPROVISACIONES

    VOPEL, KLAUS W. EDITORIAL CCS Ref. 9788498423211 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    El espíritu de la competitividad impregna nuestra cultura, nuestras instituciones y a nosotros mismos. Casi cualquiera reconoce el significado de la categoría de victoria y derrota; deseamos ganar a nuestros rivales y contarnos entre los ganadores. Pero entonces, ¿cómo podremos trabajar en grupos y ...
    Ancho: 140 cm Largo: 200 cm Peso: 360 gr
    Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
    24,90 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-9842-321-1
    • Encuadernació : RÚSTICA
    • Data d'edició : 01/09/2009
    • Any d'edició : 2009
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : VOPEL, KLAUS W.
    • Número de pàgines : 308
    • Col·lecció : ANIMACIÓN DE GRUPOS
    • NumeroColeccion : 31
    El espíritu de la competitividad impregna nuestra cultura, nuestras instituciones y a nosotros mismos. Casi cualquiera reconoce el significado de la categoría de victoria y derrota; deseamos ganar a nuestros rivales y contarnos entre los ganadores. Pero entonces, ¿cómo podremos trabajar en grupos y equipos? En semejante cultura de competitividad, el concepto de ?cooperación? debe de ser reaprendido, siguiendo un plan completo, y esto es lo que ambos libros de ?Cómo aprender a trabajar en equipo? le ofrecen, con su amplio programa de aprendizaje para alcanzar un comportamiento social cooperativo.

    Tomo 1: 130 dinámicas de grupos agrupadas bajo los epígrafes: 1. Rituales de calentamiento (1-26). 2. Atreverse a confiar (27-53). 3. Conocerse a sí mismo (54-71). 4. Apreciar las diferencias (72-91). 5. Estar presente (92-110). 6. Comunicar mejor (111-130).

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.