• SELECCION DE PERSONAL, LA

    PROBLEMA DE LAS EMPRESAS

    XANDRÓ, MAURICIO EDITORIAL EOS Ref. 9788488665232 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    El autor defiende y explica cómo la Grafología puede aportar un conocimiento muy valioso, por su carácter proyectivo, en cualquier proceso de selección, no excluyendo nunca otros conocimientos y aspectos.
    Ancho: 150 cm Largo: 210 cm Peso: 250 gr
    Esgotat
    9,00 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-88665-23-2
    • Encuadernació : RÚSTICA
    • Data d'edició : 01/12/1999
    • Any d'edició : 1999
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : XANDRÓ, MAURICIO
    • Número de pàgines : 96
    • Col·lecció : GRAFOLOGÍA
    • NumeroColeccion : 12
    El autor defiende y explica cómo la Grafología puede aportar un conocimiento muy valioso, por su carácter proyectivo, en cualquier proceso de selección, no excluyendo nunca otros conocimientos y aspectos.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.