Este libro puede ser de interés a los investigadores, como guía para realizar los análisis, tanto de forma práctica como a la hora de interpretar y enunciar sus resultados.A los estudiantes puede interesarles más como guía para el estudio de las asignaturas básicas de estadística, habitualmente divi...
Ancho:
210
cm
Largo:
290
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
Autors :MARTÍNEZ ARIAS, ROSARIO / CASTELLA, MIGUEL ÁNGEL
Número de pàgines :462
Col·lecció :EOS UNIVERSITARIA
NumeroColeccion :20
Este libro puede ser de interés a los investigadores, como guía para realizar los análisis, tanto de forma práctica como a la hora de interpretar y enunciar sus resultados. A los estudiantes puede interesarles más como guía para el estudio de las asignaturas básicas de estadística, habitualmente divididas en descriptiva e inferencial, que coinciden con los volúmenes I y II de este manual. Cuenta con material descargable. El II Volumen. Inferencia estadística está dedicado básicamente a las técnicas de inferencia (capítulos 1 al 10), más un capítulo dedicado al análisis factorial exploratorio. Cuenta con un material descargable que permite realizar al usuario ejercicios de práctica y un solucionario de los mismos.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.